자동재생 아니니까 재생버튼 누르고 잠깐 기다리면 노래 나온다
And the hardest part
내가 가장 힘들 때에
Was letting go not taking part
당신이 내 곁에 있게 하지 않고 가게 했죠
Was the hardest part
그게 가장 힘들 때였어요
And the strangest thing
그리고 가장 이상했던 것은
was waiting for that bell to ring
당신의 전화가 오기를 기다리는 것이었죠
It was the strangest start
그게 가장 이상한 거였어요
I could feel it go down
난 내가 낙담하고 있다는걸 느낄수 있어요
It is sweet
이것은 어찌보면 달콤하죠
I could taste in my mouth
난 그 맛을 느낄 수 있어요
Silver lining the clouds
구름속에 한줄기의 빛처럼
Oh and I
오 나는
I wish that I could work it out
내가 이 일을 잘 풀어 나갔으면 좋겠어요
And the hardest part
내가 가장 힘들 때에
Was letting go not taking part
당신이 내 곁에 있게 하지 않고 가게 했죠
You really broke my heart
그때 당신이 내 마음에 상처를 준건 사실이에요
And I tried to sing
그리고 난 노래하려고 노력했지만
But I couldn't think of anything
난 아무것도 생각할 수 없었죠
That was the hardest part
그게 가장 힘들었죠
I could feel it go down
난 내가 낙담하고 있다는걸 느낄수 있어요
You left the sweetest taste in my mouth
당신은 내 입에 가장 달콤한 그 맛을 남겨두고 떠났죠
Your silver lining the clouds
구름속 한줄기 빛처럼
Oh and I
오 나는
Oh and I
오 나는
I wonder what it's all about
그게 다 무엇인지 궁금해요
I wonder what it's all about
그게 다 무엇인지 궁금해요
Everything I know is wrong
내가 아는 모든 것이 틀렸어요
Everything I do just comes undone
내가 하는 모든 것들이 실패하죠
And everything is torn apart
그리고 모든 것들이 찢어져 버렸죠
Oh and it's the hardest part
오, 그게 가장 어려운거죠
That's the hardest part
그게 가장 어려운거죠
Yeah that's the hardest part
맞아요 그게 가장 어려운거에요
That's the hardest part
그게 가장 어려운거죠
댓글 (1)
가사도좋군